Розділи допомоги

Надаєте гарантію на взуття та аксесуари?

Надаєте гарантію на взуття та аксесуари?

Згідно Закону України «Про захист прав споживачів» гарантійний термін - це період часу, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов’язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв’язку з введенням її в обіг.

Термін служби - календарний час використання продукції за призначенням, починаючи від введення в обіг чи після ремонту, протягом якого виробник (виконавець) гарантує її безпеку та несе відповідальність за істотні недоліки, що виникли з його вини. Термін служби відповідає гарантійному терміну.

 Гарантійний термін на товари складає:
- Все взуття - 60 днів.
- Усі аксесуари - 14 днів.

- Якщо протягом цих термінів Ви виявили недоліки чи брак з вини виробника, то Ви маєте право повернути товар на гарантійний ремонт. ( якщо це взуття і воно підлягає ремонту )
- У разі закінчення гарантійного строку звернення щодо недоліків по гарантії не розглядаються.
* Відлік гарантійного терміну здійснюється з дня продажу. У випадках, коли взуття придбане заздалегідь гарантійний термін відліковується з дня початку сезону.
* Взуття, в якому виробничий брак неможливо усунути, обмінюється на нове згідно ст. 1.8 Закону України «Про захист прав споживачів». або повернемо оплату в повному обсязі.

/use>Претензії щодо якості товару пред'являються в месенджері, де було оформлене замовлення або по телефону.