Розділи допомоги

Як оформити замовлення?

Де оформити замовлення?

Через сайт:
- Ви можете оформити замовлення через свій особистий кабінет, як новий покупець, або зробити миттєве замовлення. Для цього Вам необхідно додати бажаний товар до кошика та натиснути кнопку "Оформити замовлення".
- Після оформлення замовлення ми зв'яжемося з Вами через соц. мережі або за номером телефону, який Ви вкажете, щоб підтвердити замовлення.

 Через Дірект в Instagram:
- Напишіть нам на сторінку бренду, що вас цікавить, і ми допоможемо Вам оформити замовлення.

Через месенджери:
- Напишіть нам у Телеграм або Вайбер, і ми допоможемо Вам оформити замовлення.

Чи потрібно реєструватися, щоб оформити замовлення?

Ні, Ви можете оформити Швидке замовлення, вибравши потрібну позицію та вказавши контактні дані, після чого менеджер зв'яжеться з Вами для уточнення деталей та оформить замовлення самостійно без реєстрації.

Чи можу я змінити склад свого замовлення?

Так, можете, якщо замовлення ще не надіслано. Для зміни даних на Ваше замовлення необхідно зв'язатися з нами будь-яким зручним способом у розділі Контакти.

Моя оплата була відхилена банком, що мені робити?

Для отримання інструкцій необхідно зв'язатися з нами будь-яким зручним способом, вказаним у розділі Контакти.

* Скасування можуть бути спричинені якщо при введенні реквізитів допущена помилка.
* Технічні неполадки на серверах платіжної системи чи банку.

Як відмовитися від замовлення, яке вже оформлено?

Будь ласка, зв'яжіться з нами будь-яким зручним способом із розділу Контакти і менеджер допоможе провести скасування замовлення.

Як дізнатися про статус замовлення?

Крім товарів у наявності, у нас доступні доставки на замовлення, де на жаль немає можливості відстежувати кожну посилку окремо. Щоб дізнатися приблизний час прибуття посилки або її статус, будь ласка, зв'яжіться з нами будь-яким зручним способом з розділу Контакти та менеджер надасть всю необхідну інформацію і допоможе відстежити посилку.