Як оформити замовлення?
Через сайт:
- Ви можете оформити замовлення через свій особистий кабінет, як новий покупець, або зробити миттєве замовлення. Для цього Вам необхідно додати бажаний товар до кошика та натиснути кнопку "Оформити замовлення".
- Після оформлення замовлення ми зв'яжемося з Вами через соц. мережі або за номером телефону, який Ви вкажете, щоб підтвердити замовлення.
Через Дірект в Instagram:
- Напишіть нам на сторінку бренду, що вас цікавить, і ми допоможемо Вам оформити замовлення.
Через месенджери:
- Напишіть нам у Телеграм або Вайбер, і ми допоможемо Вам оформити замовлення.
Ні, Ви можете оформити Швидке замовлення, вибравши потрібну позицію та вказавши контактні дані, після чого менеджер зв'яжеться з Вами для уточнення деталей та оформить замовлення самостійно без реєстрації.
Так, можете, якщо замовлення ще не надіслано. Для зміни даних на Ваше замовлення необхідно зв'язатися з нами будь-яким зручним способом у розділі Контакти.
Для отримання інструкцій необхідно зв'язатися з нами будь-яким зручним способом, вказаним у розділі Контакти.
* Скасування можуть бути спричинені якщо при введенні реквізитів допущена помилка.
* Технічні неполадки на серверах платіжної системи чи банку.
Будь ласка, зв'яжіться з нами будь-яким зручним способом із розділу Контакти і менеджер допоможе провести скасування замовлення.
Крім товарів у наявності, у нас доступні доставки на замовлення, де на жаль немає можливості відстежувати кожну посилку окремо. Щоб дізнатися приблизний час прибуття посилки або її статус, будь ласка, зв'яжіться з нами будь-яким зручним способом з розділу Контакти та менеджер надасть всю необхідну інформацію і допоможе відстежити посилку.