Розділи допомоги

Обмін та повернення

Як оформити повернення/обмін

Сервіс спрощеного обміну та повернення без необхідності заповнення документації щодо повернення товару.

Варіант 1: Відмовитись від посилки на пошті при отриманні - у такому разі замовлення відправиться назад до нас, менеджер зв'яжеться з Вами, щоб уточнити деталі повернення або обміну.

Варіант 2: Якщо ви забрали посилку додому:
- зв'яжіться з нами будь-яким зручним для Вас способом (месенджери, телефонний дзвінок);
- повідомте причину повернення/обміну;
- прикладіть фото, що підтверджують товарний вигляд взуття, за шаблоном, отриманим у менеджера;
- надішліть товар в оригінальній упаковці за реквізитами, наданими менеджером.

/use>Оригінальну коробку із взуттям необхідно помістити в захисне упакування під час відправлення на Нову Пошту. Нанесення на коробку наклейок, скотчу або інших матеріалів, що ушкоджують зовнішній вигляд - позбавляє продукції товарного вигляду; у такому разі ми маємо право відмовити у прийомі повернення взуття.
Умови та терміни обміну/повернення

Повернення та обмін товару здійснюється згідно із Законом України "Про захист прав споживача”

 - Товар можна повернути за умови, якщо він не був у вжитку, а його оригінальна упаковка, товарний вигляд та споживчі властивості (етикетки, ярлики, додаткові аксесуари, що були в комплекті з моделлю) збережені саме в такому стані, в якому вони до вас прибули.

 - Наш магазин надає послугу обміну та повернення протягом 100 календарних днів для всього взуття. Для всіх видів аксесуарів терміни повернення або обміну товару протягом 14 календарних днів.

* Гарантійний термін на товари становить 60 днів. Претензії щодо якості товару пред'являються в месенджері, де було оформлене замовлення або по телефону.
* Якщо виявиться заводський дефект, на запит клієнта ми безкоштовно поміняємо на новий товар або повернемо кошти.

/use>У разі повернення, кошти відшкодовуються протягом 1-7 календарних днів, після того як отримаємо взуття та оглянемо його на збереження товарного вигляду.
Хто оплачує доставку повернення/обміну?

Взуття Dr. Martens:
- Безкоштовні обмін та повернення. Послуги з доставки повернення або першого обміну оплачує магазин. Наступні відправки оплачує клієнт.
- Якщо повернення або обмін здійснюється з вини магазину, доставку оплачує магазин.
* Взуття можна замінити або повернути протягом 100 календарних днів.

 Взуття Converse / Vans:
- Послуги з доставки повернення або обміну оплачує клієнт.
- Якщо повернення або обмін здійснюється з вини магазину, доставку оплачує магазин.
* Взуття можна замінити або повернути протягом 100 календарних днів.

Аксесуари Dr. Martens, Converse, Vans та Monoad:
- Доставка аксесуарів оплачується клієнтом.
- Якщо повернення або обмін здійснюється з вини магазину, доставку оплачує магазин.
*Аксесуари можна замінити або повернути протягом 14 календарних днів.

Пакування повернення

Важливо.

- При огляді або примірці замовлення на відділенні Нової Пошти, у разі відмови від посилки, проконтролюйте, щоб співробітник поштового відділення упакував зворотну посилку без пошкодження оригінальної коробки (Скотч, наклейки). Ушкодження зовнішнього вигляду коробки позбавляє продукції товарного вигляду, у такому разі ми маємо право відмовити у прийомі повернення взуття.

 - Якщо посилку забирали додому і вирішили повернути: оригінальну коробку з взуттям необхідно помістити в захисне упакування (Стрейч плівка, щільний пакет, герметично закритий скотчем або скористатися платними упаковками на відділенні пошти). Ушкодження зовнішнього вигляду коробки позбавляє продукції товарного вигляду, у такому разі ми маємо право відмовити у прийомі повернення взуття.

/use>Повернення або Обмін товару здійснюється відповідно до Закону України “Про захист прав споживача". Нанесення на коробку наклейок, скотчу або інших матеріалів, що ушкоджують зовнішній вигляд, позбавляє продукції товарного вигляду, у такому разі ми маємо право відмовити у прийомі повернення взуття.