Розділи допомоги

Повернення коштів

Процедура відшкодування

У разі повернення:
Після отримання взуття від клієнта і перевірки збереження товарного вигляду, магазин приступає до проведення відшкодування застави / повної вартості.

Відшкодування проводитися з пн-пт в банківські робочі дні.

Якщо повернення з вини магазину:
У випадку форс-мажору, коли ми не зможемо доставити замовлення з непередбачених причин, магазин може запропонувати альтернативу зі знижкою за неприємний випадок або повне відшкодування коштів з пріоритетним статусом.

Якщо виявиться заводський дефект:
На запит клієнта ми безкоштовно поміняємо на новий товар або повернемо кошти.

/use>

- Відшкодування проводиться протягом 1-7 календарних днів після отримання пари на склад.
- У разі відсутності бонусів від магазину (шоппер, шоколад, інше - якщо такі були), вартість бонусів буде вирахована із суми повернення відповідно до собівартості продуктів за ринковою ціною.
- Завдаток 200 грн. не повертається якщо:
   1. Клієнт не прийшов за посилкою на відділення Нової Пошти.
   2. Клієнт відмовився від замовлення до його отримання. ( Винятком є випадок, якщо замовлення прибуває із затримкою )