Розділи допомоги

Доставка замовлення

Способи доставки

Доставка замовлень проводиться Новою Поштою по всій Україні.

- На відділення Нової Пошти доставка безкоштовна
- Кур'єрська доставка на адресу оплачується одержувачем за тарифами Нової Пошти

/use>Надсилання на поштомати тимчасово недоступне. Доставка всіх типів аксесуарів оплачується клієнтом
Вартість доставки

Вартість доставки різних типів товару:

- Все взуття - безкоштовна доставка на відділення Нової Пошти
- Всі аксесуари - якщо аксесуар замовляється окремо від взуття, послуга доставки оплачується одержувачем за тарифами Нової Пошти

/use>Кур'єрська доставка на адресу оплачується одержувачем за тарифами Нової Пошти.
Терміни доставки
/use>У разі воєнного стану ми не можемо гарантувати терміни доставки заявлені при стандартному режимі.

* У разі неможливості доставити Вашу посилку, всі кошти за замовлення будуть повернені в повному обсязі.
* Терміни доставки замовлень можуть бути збільшені в період розпродажів та з причин, що залежать від третіх осіб, постачальники, служби доставки тощо.
* Терміни доставки можуть бути більшими, якщо товар не в наявності на складі наших постачальників. У цьому випадку менеджер повідомляє при оформленні замовлення.

Стандартні терміни для всіх типів доставки становлять:

1-2 робочих дня: якщо взуття в наявності на нашому складі в Україні
3-7 робочих днів: Якщо взуття в наявності на складі постачальника в Україні
10-15 робочих днів: Якщо взуття є у наявності на складі постачальника в США

Зміна даних доставки

Перенести дату доставки

Ви можете перенести дату доставки, якщо замовлення ще не відправили з нашого складу.

Хто може отримати замовлення

Відправлення замовлення здійснюється на ім'я та номер телефону, вказані при реєстрації.
- Для отримання необхідно мати із собою паспорт, трек-номер.
- Скористайтеся додатком Дія, якщо Ви не маєте з собою паспорта.

Змінити адресу доставки

- Безкоштовно змінити адресу доставки можна до надсилання замовлення.
- Якщо посилка вже відправлена, щоб змінити адресу доставки, необхідно зв'язатися з оператором Нової Пошти, з Вашого номера телефону, на який була відправлена посилка, маючи при собі трек-номер посилки і створити в телефонному режимі переадресацію, вказавши нову адресу. Також функція переадресації доступна в особистому кабінеті НП та мобільному додатку. Послуга переадресації оплачується одержувачем посилки на відділенні Нової Пошти.

/use>А також можна зв'язатися з нами в соціальних мережах або по телефону +38(067)3225623
Відстежування замовлення
Після відправлення посилки до служби доставки ми надсилаємо смс-повідомлення з трек номером, за яким можна відстежити посилку на сайті Нової Пошти.
/use>Для посилки, в якій взуття доставляється на замовлення, опція відстеження не доступна. Ми відправляємо трек для відстеження пізніше з нашого складу.
Зберігання посилки поштою

Безкоштовне зберігання посилки у відділенні Нової Пошти до 7 календарних днів.

- Якщо відправка вашої посилки була із заставою 200 грн. На 7 день посилка автоматично повертається до відправника. Продовжити платне зберігання можна на 7 календарних днів за умови внесення повторної застави.
- Якщо замовлення повністю сплачено, ми не відкликаємо посилку після закінчення терміну безкоштовного зберігання, тільки на запит клієнта.

/use>У разі відкликання посилки, застава не повертається, покриваючи всі витрати на доставку та упаковку.